Våran lilla stuga

Som nästan igen vet om , inte ens johan visste om att vi hade den fick jag reda på idag.. menmen så har vi en liten gullig stuga i pershagen. Eller det är ett koloniområde och så har alla sina små söta stugor och tomter hit och dit den ena finare än den andra. Vi har inte haft våran alls så länge. Det här är våran andra sommar. Eller äre tredje. Aja skit samma..

Tänkte att ni kunde få se några bilder iaf.
För i lördags när jag och ida var där sprang jag runt och fotade allt när jag kom på att jag kunde visa det i bloggen.

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT GÖRA DOM STÖRRE

1. Våran lilla söta stuga. Och ni får ju inte missa gotlandsflaggan
2. Inne mot köket
3.Inne mot vardagsrunsdelen eller vad man nu ska kalla de..



1. Pappas föråd som han faktiskt byggt upp iår.


1. Vårat gamla föråd som dom gjort om och satt massa fönster i och med plast tak så det blir mer som ett växthus.
2&3 Inne. Märker man att mamma gillar rosa eller?



1,2&3. uteeee



Och här är snyggingarna själva! hahahahahhaha
Vet inte vart den andra bilden tog vägen där ida inte har händerna för ansiktet. Men du kanske hade tur? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback