dåligt humör

Hejhallå!

Idag har varit en bra dag, fram tills att jag kom hem. Jag är trött,grinig,irriterar mig över minsta lilla. Inte så bra, och den som får ta all skit är typ joakim. Nu har jag precis gjort mig lite te , jag kanske blir lite gladare då :) vem vet. Sen ska jag lägga mig i ett varmt bad. Med massa hårinpackning. Ska egentligen behöva börja att plugga till no provet. Men de ligger inte som första prio just nu när jag mår såhär.
Imorgon ska jag & mami på spa. Det ska bli så himla mysigt. Hon ska få ansiktsbehandlig medans jag får masage!
Mor & dotter dag helt enkelt, mysigt!
På fredag kommer joooockkkeee (: , eller aa det tror jag iaf.

Ni får ha det bäst mina trogna läsare!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback