Desperata hemmafruar

Sitter just nu och kollar på desperate housewives. Dagen har bestått av jätte jobbig skoldag. Jag var verkligen hur trött som helst, så dagen gick jätte segt. Och endå så la jag mig i bra tid igår. Jaja det kan ju vara så ibland. Det är säkert bara för vi ställt om klockan nu också , så vi får sova en timme mindre.. Efter skolan tog jag & ida oss till skopunkten, ska dit imorgon igen och köpa skorna jag kollade på. Efter det blev det en promenad hem till mig och nu senare på kvällen tog jag mig ut och sprang , sprang till gröndal & i ett av deras spår där. Och jag trodde seriöst att det aldrig skulle ta slut. Jag sprang nog halvvägs till Järna om inte längre :O haha.. Trodde aldrig jag skulle komma tillbaka, men de gjorde jag tillslut. När jag kom hem tog ja en snabb dusch sen hade jag gjort frukt sallad så jag satte mig framför tv,n och kollade på den rätte för rosing. HUGO VANN! gaashh snygging. Undra bara hur det har gått för dom nu ? haha.

nej nu var det ett sånt där helt onödigt inlägg igen.
PUSS

TJEJMIDDAG HOS EVELIN


TJEJMIDDAG HOS EVELIN

TJEJMIDDAG HOS EVELIN





LÖRDAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback