Guapos

Holahola!

Hoppas allt är bra med er! Med mig är de på topp. Bara sjukt trött. Men det är hör till vanligheten så jag blir inte förvånad.
Det är redan torsdag och imorgon är det fredag & helg! Och det ser ut att bli en toppen helg så jag ser verkligen fram emot den! Idag var jag duktig och tog mig till gymmet efter skolan , eller efter skolan. Jag åkte hem först & fixade lite på rummet så jag kom inte iväg förns halv 7 kanske. Men det är bara skönt & träna senare för då är det inte så himla mycket folk. Men det som är det dåliga då är att man knappt kan andas, det finns knappt någon syre kvar i deras lokler då. Usch på det. Men jag lever. Tur är väl det :)

Nej nu ska jag lägga mig och kolla vad som finns på tv,n.

Ha de! puss

Jag & min andra halva teppan!

Jag & victor i sthlm förra veckan

Mina babes på väg till stockholm!

Hahah smått uttråkade idag på rasten. Men solen lyste ju liksom!


Kommentarer
Postat av: '''''

fin tröja du har julia :)

2009-03-29 @ 23:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback