övningsköra?

Hejhopp!

Hoppas ni haft en bra dag, det har jag! En jätte bra dag faktiskt. Men det är nog för jag har absolut inget plugg alls! Och det är så himla skönt. Det är inte många dagar just nu som man har så. Efter skolan åkte jag och pappa och handlade. Och på hem vägen sa jag att vi måste gå kursen så jag kan börja övningsköra. Pappa som försöker skjuta upp det hela tiden för han tror seriöst att vi kommer dö båda två om jag sätter mig bakom ratten. Kollar på mig och säger... Måste bara hitta min hockey hjälm & alla skydd först sen så. Seriöst , tror ni ja är så dålig på att köra bil :O ?`Jag tror iaf att jag kommer va grym! Och jag vill börja övningsköra nu, så jag lär mig till sommaren så jag kan köra bil hela tiden när vi är nere på gotland. För det är det mycket bättre vägar att köra på :D Sen ser det ju grymt snyggt ut när jag en blondin kommer där i bilen på väg till stranden! Det ser ni väl själva framför er , om ni bortser från övningskörs skylten ;) höhö..Nej nu drömmer jag mig bort för mycket. Nu ska jag snart möta upp emelie älskling som jag saknat massor!
Niklas den bogen har fortfarande inte hört av sig , I want my hood back!

//jjandersson


Du är den bästa pappa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå hem du har jag inte hört av? du e ju skum,

2009-03-11 @ 00:57:10
Postat av: Julia

svar:Du har ju ffs inte det!?

2009-03-11 @ 16:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback