plugg

Hej bloggen!
Igår så orkade jag helt enkelt inte skriva ett till inlägg efter att jag kom hem. Jag va så trött så jag somnade nästan på en gång, la mig i sängen pluggade lite på no,n sen låg jag & pratade i telefon i kanske en halv timme sen somnade jag som en stock :) Och endå så försov jag mig imorse.. inte bra där julia!
Dagen har gått fort , väldigt fort :) Men det är bara bra , imorgon kommer joakim so im happy! Vet inte riktigt vad vi hittar på under helgen men något blir det väl. Jag har faktiskt städat nu på eftermiddagen så jag är så stolt över mig själv så! Har precis fått i mig lite mat & ska sätta igång med no pluggandet igen. Har prov imorgon och helt seriöst förstår jag nada :) Men jag är så sjukt skoltrött nu så det finns inte. Så jag orkar helt enkelt inte bry mig. Bara jag klarar G.

/jjandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback