sova

Hejhopp!

Min farmor ringde mig tidigare idag och berättade att hon satt och läste min blogg och undrade vad jag skulle skriva om idag? Så jaa vad har egentligen hänt idag. Inte mycket alls, skoldagen började med en lååång so lektion. Den är så himla jobbig och så himla tråkig varje torsdags morgonen. Fick sluta tidigare idag också för att våran engelska lektion var inställd. Så det var ju skönt, så jag och teppan tog en promenad hem. Väl här hemma gjorde jag mat sen städade jag mitt rum :) Gud vad jag är duktig! Och nu på kvällen har jag varit och tränat. Imorgon är det dags för nationella i engelska, båda läs & hör! Hoppas verkligen det går bra!

Nu ska jag äta upp min yoghurt & sen lägga mig!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback