tisdag

Förlåt för dålig uppdatering. Men jag har helt enkelt inte hafr något intressant & skriva om. Inte för jag har det den här gången heller. Men några rader ska jag nog kunna skriva :)

Tisdag idag och skoldagen var lugn :) på hemkunskapen gjorde jag & teppan två pajer som blev hur smaskiga som helst. Och dom andra i gruppen gjorde mat. Så vi hade så mysigt så med massor av mat och efterrätt. Så jag va rätt så propp mätt när jag gick därifrån. Åkte ner på stan & solade sen fortsatte jag till viktor. Va inte där så länge sen kom papi & hämtade mig och jag åkte hem och kollade på hockey & den rätte för rosing. Och nu sitter jag här och kollar på

desperate housewives. Ska ta och lägga mig sen. Imorgon är det dags för nationella i engelska igen. Uppsatts! Önska mig lycka till. Det lär behövas!

Efter skolan imorgon ska jag hem till ida & klippa hennes mammas hår , sen vidare ner på stan & sola igen med Ida.
Vet inte om jag hinner med lite träning också. Gymmet har ju trots allt öppet till 9. Så det ska jag nog hinna med.

Ni får ha de så bra! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback