25 maj

Hejhejhej!

Solen skiner och ja är gladast! Så fort jag kom hem slängde jag på mig bikini överdelen och satte mig i solen!
De är underbart! Och nu måste det hålla i sig jag vill inte ha moln och regn!

Efter skolan åkte jag och Vitcor ner på stan och gick och kikade i lite affärer. Sen satte vi oss nere vid maren och pratade om allt mellan himmel & jord!
Jag måste även börja plugga på so,n idag! Har prov på torsdag tror ja, och det verkar inte vare ett litet prov. Så det är bara och sätta igång. Fick även reda på att vi ska ha prov nästa vecka i teknik. Och vi har knappt gjort nått? kulkul...
Nej nu ska jag sätta på mig lite mer kläder o ta mig till gymmet.

Puss på er!

Ja älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback