dålig uppdatering. men nu kommer de

Söndag är det idag och hela helgen har gått. Just nu sitter jag i vardagsrummet med datan i knät och kollar på wipeout med pappa. Nu kommer min lovande sumeringen av helgen. Men en sak som inte kommer komma med är min klänning och skorna.. haha förlåt men bild kommer in imorogin istället.

Valborg, en dag som enligt mig är hur överskattad som helst. Men något kul måste man ju iaf hitta på. Det började med middag hemma hos mig med mina närmsta älsklingar :) Jätte mysigt och trevligt. Runt 9 åkte vi ner till stan och kollade på brasan. Inte för vi kollade så mycket, sprang mest runt och hälsade på alla man kände. Hela södertälje var ju samlade där då! haha. Efter många om och men åkte vi hem til mig igen. Några gick och flera kom , vi hade det jätte trevligt. Och runt tre hade väl dom sista gått och vi som var kvar somnade 5. Och vaknade 8. Så jag sov alltså tre timmar den natten. Snacka om att jag va död. Och det resulterade att jag somnade ute i solen sen hemma hos teppan när vi låg och solade. Men det gjorde absoult ingenting , det va bara mys och jag fick lite färg :) 

Fredagen hände absolut ingenting. Vi tjejer träffades en kort stund på kvällen men jag va så himla trött så vid 11 hade jag somnat.
Lördagen blev inte bättre den , träffade teppan,vicke & andreas på stan, vi satt vid maren i det fina vädret. Men det blåste hur mycket som helst. Hem till bästis igen dit ida kom med sin vattenpipa. Och efter att tag kom även emelie!
På kvällen skulle folket ut och grilla vid malmsjön. Men det blev en väldigt kort visit och vi fortsatte hem till stephanie där hennes bror skulle ha fest. Men den va ganska död när vi kom! Somnade väl runt 2 och vaknade halv 2 idag. Så jag va utvilad.

Idag har jag städat hela lägenheten. Det behövdes verkligen. Varit ute och gått och duschat och har nu inpackning i håret. Ska mysa ner mig med ett täcke och en kopp te, sen sussa. Ibland är livet allt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback