du är söt..

Godkväll

Har precis fått i mig lite mat och sitter just nu och kollar på mamma mia med mamma. Jag älskar verkligen den filmen, jag har sätt den minst 15 gånger och tröttnar aldrig. Man blir liksom glad själv! :)
Jag håller även på och fixa med min mobil, ska uppdatera den. Men jag förstår helt seriöst ingenting, det står att man ska överföra allt man har i mobilen först till nått minne. Och jag har ingenaning om hur man gör? huuhh... Och det är risk för att allt försvinner när man uppdaterar det. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra :P haha.

Snart ska jag packa min väska som ska med imorgon så har jag det gjort , för imorgon hinner jag inte. Så då ska jag bara till skolan, gå på musik lektionen sen ha muntliga nationella i mattematik sen drar vi till Halmstad! Har inte så mycket mer att säga. Får se om jag hinner med ett till inlägg. Annars hörs vi igen på söndag! Och då har jag även massor med bilder.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback