Halloj!

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra dag. Det har iallfal jag! :)

Solen skiner för tillfället och det gör en så glad så! Men tyvär blåser det storm känns det som när man går ut. Mina två bästa vänner är på väg hit så ska vi ut på promenad. Igår var jag och ida ute och gick över två timmar tror jag. Och inte en enda minut var det tyst , vi har så jävla mycket o prata om när vi är ute och går även fast vi träffas varje dag. menmen , vi ska iaf ta oss till gröndal och hämta mammas cykel som hon så snällt bad mig om igår eftersom hon aldrig fick hem den utan åkte direkt till mig som va hos doktorn. Så därför blev den alltså kvar.

Var på stan idag också efter skolan , skulle ju köpa min rosa bikini. Men istället kom jag hem med en klocka och en ring. Bikinin köper jag imorgon för jag hängde undan den istället :) Kollade även runt på kuvertväskor. Behöver en beige till balen. Och det är inte precis det lättaste och hitta. Men jag lyckades hitta två som faktiskt va helt okej. Så det får väl bli någon av dom. Lite onödigt egentligen tycker jag o köpa en väska för flera hundralappar o jag ska bara använda den en enda gång. Men sånt är det , jag har ju trotsallt bara bal i 9an en gång också :)

Nej nu ska jag klä på mig varmt och gå ut och möta mina tjejer!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback