Hemma från halmstad

Hej alla sötnosar!

Nu är jag hemma efter en helg i underbara Halmstad. Vad allt är annorlunda där nere , landet helt enkelt!
Jag har haft det super mysigt med hela familjen. Jag har även träffat på massor med släktingar som jag aldrig träffat förut. Eller några hade jag väl träffat när jag va runt 4-5 år. Men det är inga jag kommer ihåg precis.

Vi gjorde väl inte så mycket , tog det bara lugnt i fredags då vi kom ner ganska sent , lördagen åkte vi in och shoppade lite och när vi kom tillbaka började det andra folket komma. Även två tyskar? haha..
Så där satt vi sen på kvällen och käkade middag, 25 pers runt ett och samma bord.
Jag tror inte ni fattar hur stort dom bor , (alltså mammas morbor som vi va hos). Det är två villor som är ihopp byggda, Det är nog över 25 rum varav 10 av dom är sovrum. Om det inte är ännu mer. Flera gånger gick man fel när man skulle hitta till sitt egna rum.

Varje morgon blev ja väckt av Lakritz (moster hund) , ena morgonen pratade han som aldrig förr och nu i morse vaknade jag av att han hoppade upp i sängen o la sig på mig. Mysigt hund :)
Menmen , nu är jag hemma och funderar på att ta en promenad , sen ska jag kolla lite på HK lapparna. Vi har läxförhör på tisdag!

Några av oss som va från tälje!


älsklings kusin!

Promenix..

Älsklings moster & jag

Pappa, som jag älskar mest av allt!

Carina(tror jag) Mamma, Moster & Lakritz

Middag

Hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback