kläääääääääder

Kläder,kläder,kläder. En tjej kan aldrig gå med på att man har för mycket kläder. Något extra plagg då och då gör väl inget tycker vi? Men när man står där och det är fullt i garderoben , men har lådor i förrådet med kläder plus andra kläder i lådor i ens rum. Jo då har man nog för mycket kläder. Jag är just nu i den sitsen och jag har ingenaning om vart jag ska lägga mina kläder. Mina klänningar jag har köpt på senste tiden hänger på galgar i mitt rum, jag har ingen stans o hänga mina jeans så några ligger i fotöljen. Mina skor tar upp mer än halva andra garderoben. Gaash! Man kan ju inte städa rummet eftersom man inte vet vart man ska lägga allt. Men imorogn ska jag tvinga pappa och åka o köpa grejer så kan kan fixa så jag kan hänga alla mina klänningar i en garderob så får kläderna som ligger i lådor åka upp i förrådet. Lite jobbigt kanske om man kommer på att det är nått man ska ha så ligger det i just den lådan. Men vad gör man inte? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback