kungsträdgården

Hej people.

Det är just nu en seg julia som sätter sig framför datorn för o skriva ett inlägg i bloggen. Så hur är det med er? Med mig är det toppen! Även fast jag käkar antibiotika.

Dagen igår blev inte riktigt som planerad så vi tog oss till kungsträdgården istället i Stockholm där rixfm höll sin musikfestival. Det var väl trevligt bara att jag verkligen får panik när det är så mycket människor. Jag skulle aldrig kunna stå framme vid scenen där alla står packade som sillar. Jag skulle väl svimma eller något , det är samma sak när det är mycket folk inne i en affär , jag gillar det inte alls. menmen , vi träffade på massor med folk. Även christoffer som jag inte träffat sen i somras. Åkte tillbaka till tälje igen vid 11, gick till kebabhouse och jag var hemma runt halv ett. Låg och pratade med fillpill till kl 2 sen somnade jag på en gång :) Nu sitter ja här och väntar på att min otroligt sega vän emelie ska komma med hennes hund som jag ska ha några dagar framöver. Hoppas det går bra!
Måste och tanka min moppe också , men även det hatar jag. Hahah eller det är bara om jag är själv , annars går det bra. Men nej usch vad jag inte gillar och tanka! hahah jag är rädd att det ska hända nått med bensinen hela tiden. Explodera eller nått? Man vet ju aldrig.

Här är bikinin och de andra jag köpte nu i veckan. Både vitt och rosa är jätte fint när man är brun så det ska nog bli fint i sommar!


Kommentarer
Postat av: Sofia

vem e fillpill?;) din nya grabb?

2009-05-17 @ 21:15:53
Postat av: Sofia

vem e fillpill?;) din nya grabb?

2009-05-17 @ 21:16:19
Postat av: Sofia

vem e fillpill?;) din nya grabb?

2009-05-17 @ 21:17:13
Postat av: Sofia

vem e fillpill?;) din nya grabb?

2009-05-17 @ 21:18:01
Postat av: Julia

Svar: nej det är inte min nya grabb. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback