lilla vännen

HAHAHAHAHA jag kan seriöst inte sluta skratta när jag läser det. Hela hennes sätt att uttrycka sig hur sur hon är gör det så jävla roligt!

Åh så kan jag inte lägga in bild från våran konversation bara för jag printat bilden.
Men såhär löd samtalet iallfal..


jjandersson , intehär säger:
för ja vill ha choklad

s tephanie säger:
Jag med, så jag gick ut i förhoppning om den sista chokladtårts biten. Men vad ser jag?, en tom jävla plastpåse och smulor in till mamma
jävla tjockis

jjandersson , intehär säger:
HaHAHAHAHAHAHAH

s tephanie säger:
kul att det glädjer någon iaf



Om ni undrar varför jag nästan gjort 6 inlägg idag när jag i vanliga fall aldrig brukar skriva mer än två inlägg per dag så beror det på att jag är sjuuukt uttråkad. Och har absolut ingenting för mig idag. Jag orkade heller inte ta mjig till gymmet för det regnar , och jag vill ha choklad. Ibland är livet bra svårt va? hahah.. uttråkad och har ingen choklad.

Sitter o spelar sönder hope and glory , den akustiska.

I tell you I've been a soldier
Since childhood days
I've fought a battle for my
Life in many ways
I'm gonna fight for you, yeah
I'm gonna fight for you

Kommentarer
Postat av: thilda

hahahahaha äkta hon att använda såna där uttryck och ord. jag lovar hon va stoneface när hon skrev!! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback