lillördag

Godmorgon!

Klockan är halv nio , och jag behöver inte gå tills bussen förns kvart i tio. Så jag har gott om tid. Skönt!
Det är redan onsdag och snart är det helg , då ska jag till Halmstad med hela familia. Det ska bli skönt faktiskt. Men inte lika skönt att jag kommer behöva sitta i en bil i 5-6 timmar. Fast jag brukar lägga mig längst sätena där bak och somna, så stor har jag inte blivit än! :D så jag kan de.. haha. Men nu vet jag inte om det är någon mer som ska åka med i vår bil. Så vi får väl se.

Efter skolan behöver jag åka ner på stan och köpa galgar. Det ligger fortfarande kläder i fotöljen och sånt gillar vi inte :) Så ska kolla om jag hittar några, sen ska jag o träna igen tror jag om det inte blir som planerat...

pusss

jag älskar dig gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback