måååååns

Jag är kär, eller jag har alltid varit kär i honom!
Han är så jävla söt! , gör låtar som gör en glad och så har han världens finaste leende!
Om jag inte får honom ska jag hitta en som är precis som honom. Och då menar jag precis.
Men tyvär är jag bara en av flera 1000 som gillar honom såhär. Kommer ihåg när pappa sa de att han va tsm med marie, vad sur jag blev på henne då. Hellre att han inte har någon tjej alls.

Som när jag och ida var ute och gick frågade hon vad jag skulle göra om dom fixade så jag fick träffa honom. Det tog en stund innan jag svarade sen sa ja' ja skulle bara gråta. Men vetu, jag skulle nog inte gråta för jag blev glad utan gråta för att jag skulle veta att det här säkert va enda gången och att han skulle behöva gå..
Hon skrattade bara och tyckte säkert ja va dum i huvet.


BEEEEEEEEEEEEBIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSS



Och jag ska stalka honom i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback