mattematik&läsning

Nu är det plugg,plugg,plugg som står på schemat. Nationella i matte imorgon så vi har fått några gamla prov som jag tänkte göra nu. Jag är sjukt nervös , för matte är ett av mina starkaste ämnen i skolan. Men när jag kollat igen gamla nationella prov sen tidigare år tycker jag det ser sjukt svårt ut och jag har helt glömt bort hur man ska räkna ut talen. Men det är bara och hoppas på det bästa. Mer går ju liksom inte :P Sen ska jag lägga mig i sängen och läsa tills jag somnar. Tänkte börja om på boken pojken som kallades det , jag började läsa den för något år sen men blev aldrig av att jag läste ut den så jag ger den ett nytt försök nu :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca Forsberg

Sådana matteböcker har vi också, hihi;)

Postat av: Ryssen.

Hehe vi har också sådana matematik-böcker, Matte är ju lätt enklaste ämnet i skolan typ :) Hoppas det gick bra på provet

2009-05-06 @ 09:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback