nu ska jag sova :)

Hejhalloj!

Nu va helgen över. Tråkigt, men det är ju trots allt bara 3 dagar vi går i skolan :)

Det blev ingen lugn hemma kväll igår , fick ett mess runt 9 att vi skulle komma över till min granne jesper som bor i ett av husen lite längre ner. Så vi drog oss dit och där va både lite nytt folk och folk man träffat flera gånger tidigare. Även sötnosen frida kom dit! Drog oss hem någon gång runt två , så medans anna väntade på taxin gick jag ut med lilla vovvsingen så vi andra som sov kvar här hemma inte skulle behöva gå upp så tidigt.
Men så blev det endå , vid 10 vaknade vi och då var det bara att gå upp och gå ut med dino (hunden) igen :)

nej jag är för trött för o ens tänka på vad jag ska skriva..





här är resultatet av manikyren.


gooooooooooooooooodnatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Snygga bilder;) Man hittar nya bloggar varje dag, ska bli en trogen läsare puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback