pluugggaaa

Nu är de så gott folk att jag behöver verkligen plugga för vi har läxförhör imorgon på hemkunskapen och de har vi istället för prov. Så de måste alltså gå bra. Jag har bara sisådär 50 frågor och plugga in. Och klockan är redan halv 9. Tror inte det kommer gå så bra va :) Min hjärna stänger av sig efter nio ungefär. Men det får gå som det gå.

Idag var det en jätte kort dag i skolan :) , vi hade bara tre lektioner sen slutade vi. Det blir massor med sånt nu att vi bara har halva dagar pga nationella proven. Inte för det gör mig något , det är bara skönt :)
Så jag och mina två bästa vänner tog oss hem hit och åt lunch , idaälskling fixade min mobil och vi började även på vårat engelska arbete. Vi är så duktiga tjejer så! Sen tog jag mig till gymmet och dom tog en promenix.

Nej nu måste jag faktiskt plugga!

//jjandersson

Jag skulle inte kunna leva en ända dag utan dom här två! Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback