SKIT skola

hej jag är sur. eller nej inte sur, men irriterad.
visste att vi inte skulle ha hel dag idag, men vad händer inte?
Jo jag har en lektion, sen slutar vi.
Vi hade idrott som vi knappt gjorde något på för våran lärare va inte där.
Spanska läraren var sjuk, och engelskan består av att göra klart uppsatsen.

Så jag hade alltså lektion i 40 min , jag hade lika bra kunnat varit hemma och sovit.
Det är altid såhär, jag blir så trött. Går upp klockan halv 7 och så har vi knappt nått.. blää..
Så nu har jag fått tagit ut mina agritioner.

Men jag ska sätta igång med engelskan, sen ska jag ner och sola tror jag.
Ska även försöka komma iväg till gymmet.

puss!

Men jag är rätt glad endå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback