Snart är det bal

Jag och johan sitter just nu och pratar om vad vi ska ha på oss på balen. Han får ju inte komma hur som helst ;) höhö.. utan måste fråga mig först! Nej men vi kommer att vara så stiliga så. Nu sitter ja och frågar hur jag ska ha mitt hår, haha tror ni han kommer med någor bra förslag? Nää de tror ja inte.

Och jag förstår inte heller hur jag kommer hinna med allt den dagen vi har bal , vi har vanlig skoldag. (som jag endå inte kommer kunna gå på hela dagen) Jag ska till bodyshop där moster sminkar mig , ska hem o fixa hår o allt annat, vara vid ida klockan 4 där vi alla ska ta bilder med varandra och idas bror är fotograf.. Men det ska nog gå :) Sen ska vi vara vid skolan kl 6.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen o sen lägga mig och läsa på andra världskriget.

Saknar honom faktiskt lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback