sommarjobb

Just nu är det en väldigt glad julia som sitter och skriver ett inlägg i bloggen! Livet är allt bra ibland, vi slutar snart skolan, jag åker till halmstad i helgen, vi har ingenting som måste göras i skolan och  jag fick sommar jobb , och jag fick det på ett bra ställe också så jag är jätte glad.

Vad ska jag göra nu då. Sitter här helt ensam och mamma kommer inte hem förns ikväll. Ska nog gå ut och gå en promenad om jag helt enkelt inte orkar ta mig till gymmet.

Jag hittade galgar föresten :D , så nu behöver jag inte vara rädd att dom inte räcker. haha

jag vill haaaa jooordgubbar!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart fick du sommarjobb? :)

2009-05-08 @ 11:36:59
Postat av: Julia

Cafet uppe på torekällberget :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback