tisdag den 26 maj

Det är desperatehouswives på tv, så jag är very happy! Fattar inte varför, men när jag kommer på att det är tisdag och det på tv,n blir jag skit glad! Jag älskar den serien.
Efter det ska ja o borsta tänderna och lägga mig och försöka sova. Ska vara utvilad imorgon när måns börjar sjunga för mig (alarmsignal) så det inte blir som i morse. Jag va heeelt död. Och då menar jag verkligen död.
Vi börjar inte förns halv 12 så jag ska ner på stan innan och sola och iväg till skomakarn och lämna in mina skor. Klackarna har slitits totalt. Måste även köpa ett par short. Jag som lovade mig själv och inte köpa några kläder den här månaden (Y).

Nej nu börjar det igen.

//jjandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback