Torsdag

Hej sötisar!

Fartfylld dag idag , höhö. Nej men började med prov i so,n. Det gick väl inte precis bäst, men jag behåller nog mitt vg eftersom jag även ska lämna in en fördjupning om atombomberna i Japan. Så duktigt som jag är.

jaja , efter det åkte jag och idaälskling ner på stan och satt oss på sandys och åt frukost. Gott var det , gick även och hämtade ut mina skor och dom är som nya :) Så bra va.
Sen till banken eftersom ida har ett minne som en liten fisk och kom inte ihåg sin kod till sitt kort. Där var det kanske 30 stycken innan , så vi satte oss så tålmodigt ner och väntade. Men det dröjde kanske 5 minuter tills vi tröttnat på det och gick där ifrån. Åkte tillbaka till skolan där vi hade svenska och vi gjorde absolut ingenting. Det är så onödigt och vara i skolen nu , vi behöver inte göra nått. På engelskan får vi liksom sitta med små datorer och göra vad vi vill , matte har vi ingen utan kollar film. Och aa lite sånt är det just nu. menmen.. efter lunchen gick jag & ida hem till henne och började med våra arbeten.

Vi satt helt tysta båda två och letade fakta till våra olika fördjupningar , jag med bärbara i sängen och hon framför andra datan, det är inte likt oss precis.. Och vi kom faktiskt låångt!

När vi kände att vi inte orkade mer blev det storstaden för oss tjejer , alltså jag,ida,teppan & anna. Jag skulle inte köpa något , utan bara lämnade tillbaka en väska. Men det slutade med att jag kom hem med två BH:ar , ett par shorts och skor. Tummen upp för det. eller inte...

Imorgon är det FREDAG och helg! Jag och ida ska kanske till trosa , vi får se.
Nej nu ska jag städa rummet. Det behövs även fast jag gjorde de igår ;) haha!

PUSS


LYSSNALYSSNALYSSNA! LOVEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback