Grattis moa!

Hejohå! Förlåt för dålig uppdatering.

Den här lång helgen eller vad man nu ska kalla den har varit toppen från min sida!
Jag har ju även haft sötnosen Dino här, så jätte långa nätter ute har det inte blivit. Förutom i fredags när vi va i rönninge men då va min mami hemma och tog hand om honom.
I rönninge hade vi as kul ,dom bilderna som togs på oss var från mills mobil men den vart såklart snodd (Y). Varför kan folk inte fatta vad som är ens eget eller någon annans! Jävla idioter... Så nu har jag inga bilder och visa. Eller jo några. Igår lördag tog ja det bara lugnt , ja och teppan blev bjudna hem till ida på middag. Myspys.

Nu har precis tötisen gått och jag ska börja fixa mig för min kusin fyller år så vi ska dit.
Dino ligger och sover så sött under mitt täcke. Så jag är helt ensam :O Tur att det är måns som hörs ur mina högtalare då :)

Ni får ha det jätte bra! Puss

Dino i pershagen i torsdags

Ja kommer sakna sööönder dig hund!




Innan rönninge

PUSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback