mitt rum

helvete... jag som var så glad över att det va tisdag och klockan närmade sig 9! För då är det ju desperate housewives. Och vad är det som händer när jag sätter på tv,n? Jo just 5an funkar inte.. Jävla skit, sånt här gör mig sur. Varför just idag, just nu och varför just 5an!!nu är jag sur...

Eftersom jag endå inte har någonting och göra nu kan jag ju berätta lite om min dag.
Kom till skolan kl 9 och gjorde då ett nationellt prov i mattematik. Det gick bättre än förväntat. Jag måste verkligen ha kvar mitt vg i matte. Annars blir jag ledsen. Men hur som helst , sen hade vi en timmes HK sen slutade vi!


Jag åkte direkt hem och började med mitt rum. Sammanlagt har det kanske tagit mig 5 timmar. Och då kan man ju undra varför det ska ta 5 timmar och städa ett rum. Men jag har rensat kläder , gått igenom precis varenda låda jag har i mitt rum och även rensat massa där. Ja och så massa annat. Men nu är mitt rum kliniskt rent och jag är så nöjd så. Men om jag känner mig rätt är det kläder över hela golvet om några dagar igen.

5555555AAANNNN FUNKAR!!!

så..vart va vi, aajustee.. Senare på kvällen åkte jag iväg en stund till gymmet ,och när jag kom ut regnade det! Och jag hade min moppe. Det är min lycko dag idag alltså. Så var jag tvungen att åka o handla också , så då blev jag lite extra blöt :)


Såhär såg det ut efter bara en halvtimme. Efter två timmar var det tre gånger så mycket saker överallt!

Och här är mitt rum nu! visst är det fint när det är städat.

Här är garderoben jag gjorde iordning idag. Synd att jag inte hade en bild som visade hur det såg ut i den innan. Men det var iaf bara massa kartonger som stod staplade på varandra , och kläder som jag lagt in när jag inte vetat vart jag skulle lägga dom. Det här är alltså i en av de garderoberna som fanns här när vi flyttade in, så med tanke på det blev det faktiskt jätte fint! :)

 Och här är min andra garderob!

Så nu har ni fått sätt i princip hela mitt rum :) Jag har varit så duktig så idag! Rensat ut massa kläder , två lådor med kläder fick åka upp i förrådet och jag har en till garderob där jag kan hänga mina klänningar och annat! Me like :)

Nu ska jag lägga mig!
puss/jjandersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback