STEREO LOVE

Jag är bäst på att gå runt och vara irriterad , riktigt irriterad fast jag egentligen inte har något att vara irriterad på.
Inte alltid det bästa. Men så fungerar jag. Och just så är det nu, irriterad...

Pluggat med Ida hela eftermiddagen på bibblan!
Så himla duktiga vi är , för jag får verkligen ingenting gjort hemma! Så det blev käk på stan , sen satt vi och pluggade till klockan 8. Eller jag började tröttna lite efter 7 och ja.. Då kunde jag helt enkelt inte sitta still , och ida kunde inte låta bli att skratta åt mig även fast hon ville och sa till mig ett antal gånger att jag skulle fortsätta plugga. Men jag tyckte jag hade varit duktig för dagen liksom!

Imorgon är det redan torsdag , sista dagen i skolan den här veckan för våran del.
På fredag ska vi nämligen till Expressen! Vem vet, jag kanske är nästa stora journalist? hmm.. tänk på de ni..

Nej nu ska jag sussa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback