flisen lever :)

Mitt hjärta slår i 180 och jag fick nog en lätt hjärtattack nyss.
Min katt höll precis på att ta själv mord. Seriöst , eller så var det bara ett desperat försök att få komma ut.
Jag kom iaf ut ifrån klädkammaren och då står min katt halv vägs ut i fönstret som jag precis öppnade och verkligen va på väg att hoppa!
Jag fick panik och ist för att skrika (visste att han skulle hoppa då) smög jag nästan fram o tog tag i idioten och slängde ner honom på golvet. HAAJA, smack.. nej okej inte riktigt så. men nästan.. Sen jävlar skrek jag!!
Nu tror ni jag är mentalt störd i huvudet och skriker på honom , men jag blev så jävla rädd...

Fast katter kanske inte dör om dom hoppar från övervåningen?

Ehh.. nu sitter han isf här bredvid mig , LEVADE!
tack gode gud för de...


Kommentarer
Postat av: Kino

Smack!!! haha så skön du är ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback