Te amo

De var en bra lördag, en mycket bra lördag!
Jag är en lycklig tjej , och älskar alla minna underbara vänner så det finns inte!
Igår höll vi till hos Tove , och det var lika roligt som vanligt.. Och en sak som vi konstaterade idag att ingenting hände! WHAT LIKSOM? Nej en hel fri lördag utan något kaos allt!
De gillar vi!
Somnade gjorde vi klockan 6 imorse. 4 st i sängarna , minna & 3 killar låg på golvet. Okej en låg på en madrass.. Och ida låg på en hel stor bäddsoffa själv! är vi avensjuka? eller... 


Kommentarer
Postat av: minna

haha helt fläckfri lördag kan man säga!

fast julia, tänk efter.. är vi verkligen avundsjuka på ida? hahahahaha! jag älskar dig gumman.<3

Postat av: Julia

HAHAHAH nej det va precis det jag menade.. är vi verkligen de? NJAAA! hahahah

älskar dig med härtat mitt! du är bääääääst liksom!

2009-09-29 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback