it´s a emergency , It´s a 911

För över en timme sen var jag ute och sprang, och jag tycker fortfarande att det är tugnt att andas. Ganska otränad? eller vad säger ni.
Sitter just nu och lyssnar på pappa som hettsar att jag ska bära ut mina kartoner i vardagsrummet. Men eftersom jag inte kan blir arg på honom skrattar jag bara. För jag tror han sagt till mig 10 gånger men ingenting händer.
Men så är det när man har ungdommar till barn! lär dig det pappa, för jag vet att du läser..

Våran lägenhet är i alla fall upp och ner. Och då menar jag verkligen det, i mitt rum finns just nu datan, sängen (som pappa endå ska skruva ihop nu) och två låga skåp + massa kartonger.
Jag klagar, blir irriterad, skrattar lite, klagar lite til. Ja ungefär så är det just nu...
orkar inte med sånt här , får panik. Så just nu vill jag bara flytta och få ordning på allting.

Nej nu ska jag och världens bästa pappa kolla på idol och käka glass..

Redan onsdag imorogn and I,m happy!

over and out! peace


Kommentarer
Postat av: James Bond

If it's an emergency, then you have to call me..........


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback