Vilken härlig helg!

Min helg har varit toppen! Om inte lite mer än så. Även fast vi inte slapp undan någon dramatik. Men som vi tjejer säger. "Det är alltid något som händer , annars är det inte vi!"
Nej men helgen har varit grym. I fredags var det först tjejmiddag hos emelie som var jätte trevligt. Och lite senare kom det annat folk , efter det bar det av till isabelle som också haft tjejmiddag.
Det slutade med att alla sprang för livet till tåget när vi såg att det var på väg. Lite kul faktiskt jag skrattade som bara den när alla skulle hoppa över spärrarna!
Och igår var jag först i Stockholm med Ida och shoppade, sen tog jag mitt pick & pack och åkte hem till moster och började fixa mig inför kvällen. Ida kom dit och stressigt blev det, som alltid eftersom jag är världens tidsoptimist. Men vi hann och halv 8 satt vi på bussen med resten av tjejerna på väg till ludvig. Vi hade hur roligt som helst! Och det var härligt folk. Puss på det!

Nu är jag trött och ska lägga mig och kolla på filmen som börjar på 3an!
PUSSS

På väg till ludvig igår!
jag älskar er så himla mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback