Här ska det stå något

Dom senaste dagarna har gått åt till jobb,jobb och åter jobb. Men nu drar jag till Gotland och slipper det i en vecka! Skönt må jag säga.
I Lördags kl 9, 9 på morgonen!!! Förstår ni :O var jag och papi o körde badminton! Fan vad jag spöa skiten ur honom... eller inte! Men roligt var det iaf , och jag tror jag sprang runt mer när jag fick mina utbrott än när jag spelade. På kvällen när jag slutat jobba gick jag och bästa vän en promenad. Om jag ska vara ärligt har jag knappt gjort någonting det här lovet , har väl både varit positivt och negativt. Har inte fått träffa mina fina tjejer men jag är totalt utvilad och redo för skolan!

Nej nu ska jag packa ner det sista och göra mig lite kaffe.
Vill ni veta en till sak , jag är sjukt nervös för att åka buss med min resväska. Tänk så ramlar jag eller något när jag går på? Detta är orsaken till att jag somnade två inatt och dessutom på soffan!

Ha en bra dag mina fina hjärtan!

Minna,Tove,Maja,Ida. jag älskar er ♥


Kommentarer
Postat av: Maja

Mys med gottland <3 jag saknar dig och älskar dig hjäärtat

2010-04-13 @ 22:53:21
Postat av: minna

vi älskar dig!

2010-04-15 @ 18:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback