One pair more

Hejohå mina kära läsare!

Underbart väder bjuder dagen på och till ära ska jag ju då jobba i 4 timmar! PERFEKT!! eller inte.
Vi har ansiktsmålning på jobbet så det lär vara 5452742016 miljoner små barn som kommer komma springandes o säga att de vill byta sin leksak ( i sitt happymeal) för er som inte förstod de.

Igår var den tråkigaste och segaste fredagen på länge! Skoldagen gick fort, som vanligt på fredagar. Jag tog mig iväg till friskis o tränade lite sen var det dött i vårat lilla Södertälje. Jag träffade iaf Ida, Teppan & Anna. Vi gjorde absolut ingenting,stötte på några vänner på centralen sen åkte vi hem igen. Ungefär så såg min kväll ut! roligt värre!

Nej nu ska de säljas hamburgare. Jobbar inte på friskis imorgon så jag har hela kvällen o natten till att vara vaken! WOOHOO

Kyss

polle på gotland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback