minusgrader, men jag är lycklig ändå

Godmorgon! Det är lördag och om cirkus en vecka är det julafton! Det ska bli så skönt med lov efter redovisningar, inläningar, prov och uppsattser som alltid ska in precis innan terminens slut. Igår var första fredagen jag var ledig från jobbet på väldigt länge så jag åkte upp till Stockholm med Lucas och införskaffade de sista julklapparna. Det var jätte mysigt men vart jag än gick trodde jag att jag såg terrorister, så tillslut tröttnade nog lucas på mig.

Igår var det förövrigt första gången jag körde med körskola! Jag var sjukt nervös men det släppte så fort jag satte mig i bilden. Det var faktiskt roligt och min handledare (säger man så?) var jätte duktig.

Nu sitter jag och kollar på datorer och systemkameror jag vill ha. Men saken är den att jag har inte pengarna? Eller jo men jag ska åka utomland tre gånger nästa år så det är nog bäst och hålla i pengarna.
Jag och mamma åker iväg till Egypten redan om tre månader igen och då är de nog bästa om jag fått ihop lite pengar!

Nu ska jag klä på mig, sådant man måsta göra på vintern för att inte frysa! Riktigt smart sagt av mig!! eller vad säger ni?? riktigt rolig brud. HEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback