Queen of Egypt!

Oh yes I was, i hela 2 veckor. Jag hade det underbart och jag skulle gärna byta ut denna vardag till att åka tillbaka, tillbaka till värmen, underbara människor, maten (?), och min man! Men nu är det plugg och jobb som gäller! Är ju inte sådär super kul men vad gör man inte. Egypten försvinner inte och det var inte sista gången jag var på Egyptisk mark, det kan jag lova er! Jag åker nog dit om ett år, om inte tidigare.

10 minus är vad dagarna bjuder på och ännu kallare när kvällarna kryper fram! Det är sinnes, jag fryser ihjäl!
Nej nu ska jag sluta klaga och sussa! Det är ju trotsallt en sån där roolig skoldag imorgon!

Kyss

Underbara hotellet

Lyckliga jag vid en guldgruva när vi var ute och åkte fyrhjuling

Jag & världens bästa pappa

Kareem, my love of my life! hahah


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gud så underbart med lite värme.. Nu förstår jag varför du var så oförskämt brun när jag såg dig idag på HLR-kursen.

Postat av: Moster Johanna

Citat "Äh, vi hade kul och umgicks inget mer med det." Men nu kryper det fram...Jag ska nog tortera dig med braständaren på adventsfikat imorgon för att få fram alla smaskiga detaljer. Love of my life!

2010-12-04 @ 21:38:45
Postat av: Eslam Pop

The love of my life, gumman lilla

2010-12-29 @ 02:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback