för jag skrattar idag

Helloj! Jag tar enbart tummen ur röven och skriver detta inlägg bara för min vän maja klagar på att jag aldrig skriver. Så nu jävlar. Och förresten så saknar jag denna maja oerhört mycket och hoppas jag träffar kvinnan ikväll!

Lördag idag och jag vaknade med tuppen, alltså klockan 9. Inatt har både jag och mamma sovit i min säng. Lite cozy sådär.. Och så till fredagen , små sjuk som jag var tog jag mig till skolan (duktig tjej) orkade mig igenom mina tre lektioner och åkte sedan hem. Fredags kvällen bjöd på middag hos teppan med gamla klassen. Och det var sååå mysigt och jag älskar varenda en!

Nu blir det bullbak med mamma, moster med familj kommer senare. Men dom behöver ju inte tro att dom ska få några bullar. nejnej... Julia älskar ju trots allt bullar.

Imorgon blir det första jobbdagen på friskis&svettis när jag är själv.. jag är nervös :O!
O juste, fick jobb på donken igår också. Lite rolig kompination , frikis&svettis där man ska tänka på hälsan o lallalal.. Och så donken där man går upp 1 kilo för vare hamburgare man trycker i sig.
Men jag menar +-=0 ???

Pussohejs för denna gång!
Jag tyckte jag var riktigt duktig nu..


Kommentarer
Postat av: Emma

mysigt med bullbak


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback