Friskis&svettis

Hej mina små hjärtegull!

Vilket väder självaste Sverige bjuder på. När pappa skjussade mig till jobbet sa han ' Jag har bara sett såhär mycket snö en gång tidigare i mitt liv och det var i kiruna sa han. Så mycket snö har vi!

Jag sitter iaf här på jobbet och det är dö trisst. Ingen tar sig ju hit. Jag tror det är tre tappra själar i gymmet just nu :)

Helgen har varit den tråkigaste på länge fast ändå rätt så skön. Jag har inte gjort någonting och då menar jag verkligen ingenting. Fast igår så vägrade jag gå utanför dörren så jag låg och kollade på melodifestivalen med papi istället :)

Nej nu ska jag börja ringa runt till våra 2542184 medlemmar och säga att två pass är inställda. VERY FUN :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback