klippa håret, bestiga mount everest & bli firad..

Som ni ser i rubriken besteg jag alltså mount everest igår tillsammans med min bäste vän Ida.
Okej kanske inte riktigt, men bergen i Lina hage. Dom är inte heller att leka med kan jag ju tala om.
Som vi skrattade när vi krigade oss igenom snön, kröp under grenar och inkräcktade på tomter. Vi levde farligt helt enkelt. När vi sen nådde vårat mål fick jag till min stora förvåning se två stora tårtor och massa annat gott. Kinora hade bakat till mig eftersom jag fyller år på fredag, så hon ville fira mig innan. Så jag kunde ju inget annat än att le.
Efter det blev det poker! Och jag har sveriges sämsta poker face, när det inte går bra skrattar jag o bara kör, och när jag väl har något bra går jag satsar jag som fan. Så det lär gå ganska snabbt o förstå hur jag spelar. Men kan väl inte påstå att mina motståndare var de vassaste knivarna i lådan så dom fattade nog inte de!




Detta inlägg skulle ha publicerats igår


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan... jag skulle kommit...

2010-01-07 @ 17:13:43
Postat av: Anonym

den bilden du har över där det står " om julia andersson" är så grymt jävla snygg på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback