Im almost dun

Jag har precis sytt klart mitt fördjupningsarbete och jag är riktigt jävla nöjd! Det bästa är att det verkligen ger resultat när man lägger ner tid på saker. Nu håller jag på och laddar ner något som ska vara som word, jag får panik varje gång jag ska skriva ett arbete hemma och vi bara har wordpad. Det är så kasst så jag vet inte vad!
När det laddat klart och förhoppningsvis går att arbete ska jag göra klart loggboken till arbetet och sen göra klart arbetet i arbetsätt&lärande.. Och vet ni vad... sen är jag KLAR!! klar med allt som måste vara inne innan skolan slutar, det är så sjukt underbart!

Vi fick sluta lite tidigare idag och självklart kunde jag inte hålla mig från stan när jag såg att det var 10% procent på HM. Och det var som ida sa: " julia det är fan inte 70% , det är 10 det märks knappt" när jag hade plockat på mig en heldel plagg. Men nu ska jag hålla i pengarna, försöka iaf! För det är en hel del pengar jag gjort av med på bara 5 dagar. Och det är inte bra alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback