back in the days

Goderkväller!

Hoppas eran dag har varit lika bra som min! Jag kan inte göra något annat än att le. Skoldagen gick fort och det gick super duper på provet. Efter skolan fick jag träffa min underbaraste Maja som alltid gör mig så glad! Det var nämligen så att hon jag & Tove skulle ta oss till friskis och träna. Det gick bra, vi gick på jympa passet och jag har nog aldrig skrattat så mycket. Maja var grym och gav verkligen allt!! och då menar jag verkligen allt.. haha.

Nu sitter jag här i min jätte stora säng och bara älskar mitt liv just nu. Har precis damsugit och ska nu ner två våningar o duscha, hoppas bara inte några spöken kommer. Som jag alltid tror när jag duschar där nere på kvällarna.

peace&love


Kommentarer
Postat av: maja

hahahahah, vi hade det kul! och bra var vi också. du är det bästa min glädjeklick <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback