If I were a boy, even just for a day

Toktälje bjuder på underbart väder denna dag! Men vad gör jag då? Jo sitter inne på jobbet och kan bara kolla ut. Jag vill ut nununu.. Som tur är slutar jag om två timmar så ska jag ta mig en promenix hem.

Står just nu och kollar på alla som jympar inne i stora hallen , och ärligt talat får jag mig ett litet gott skratt. Alla är jätte duktigt visst , men det ser så himla roligt där dom far fram o tillbaka med händerna och fötterna i vädret. Men när jag själv står där tycker jag att jag ser hur proffsig ut som helst , men nu när jag ser detta förstår jag att jag ser nog lika rolig ut. Men roligt är det så jag tycker att alla ni som läser min blogg ska ta er till friskis&svettis och träna på ett jympa pass! Det är verkligen roligt.

Igår var jag iväg en sväng till Järna med Jonathan, Oliver & Tobias. Jonathan skulle uppträda och självklart var han hur duktig som helst. Stolt liten tjej är man nog. Efter det träffade jag mina älskade tjej kompisar och vi drog hem till någon peder där det inte fanns en jävel som var yngre än 23 typ.. hahah

Kommentarer
Postat av: Moster Johanna

Å ja, det var ju bara ett par tre timmar så där, sedan resten av dagen i solens glans..;)! Bra att du var där och skrev kvittenser och höll ordning, men mormor undrar hur du har tid att blogga när du jobbar..;?



Vad uppträdde Jonathan med då? NYFIKNA JU!!!

2010-03-13 @ 15:55:49
Postat av: Julia

Men det finns alltid lite tid när passen är igång! Då är det inte så mycket man kan göra. Då gör jag lite reklam istället!



Jonathan sjunger :)

2010-03-13 @ 20:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback