I'm happy

Tjuuuullululu!! hoppas allt är bra med er! Här är det toppen, lite trött bara.
Gårdagen var great och jag hade det bäst med mina tjejer. Bowlingen gick rent åt helvete men annars var allt toppen! God mat, finast vänner och bra bowling.
På hemvägen poppade vi gamla klassiker i bilen och sjöng med för fulla halsar, maja var hyper, minna skrattade, jag satt o funderade på hur underbartknäppa mina vänner egentligen är och ida sjöng.
Tillbaka till södertälje där vi mötte upp jonathan och maja hade bjudit oss på fest på centarlens toalett (internskämt). Var hemma runt 12 och somnade på en gång!

Nu ska jag kleta på lite mascara och måla ögonbrynen så jag inte ser albino ut sedan blir det jobb och efter det ska jag möta upp bästavän för träning.

KYSS


jag vill ha vår. nu,nu,nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback