long walk home

Hellu!

Vad fan är det för väder säger jag bara!! Snö flingor lika stora som tennisbollar! Tur är väl att det inte är minusgrader så det lär ju inte ligga kvar. Det blir bara en himla massa slask istället.
Sitter på jobbet och räknar timmar, minuter & sekunder. Jag har gjort det som behövts och fyllt på med våra nya tidningar och fyllt hela kylskåpet fullt med drickor. Nu finns det däremot inte ett dugg att göra förutom att säga hej och hejdå till alla med ett stort leende på läpparna! :)

När jag har slutat ska jag in i gymmet en stund innan jag åker hem och sover! Det behövs jag har jobbat heeeela helgen. Något jag verkligen inte är van med att göra :O

HAREBRAAAA!!!

Kommentarer
Postat av: josefine solnevik

jag gillar din gästbloggning på animissen hahahah! :DDD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback