this is my life

Tjena mitt bena!
Söndagen är här och jag sov så länge som till 12. Fick i mig lite food för att inte dö sen jävlar började jag städa mitt rum och har pluggat lite! Duktig chey. Jag ska snart hopppa in i duschen för ikväll ska vi till moster på middag. Myspys!

Gårdagen spenderades hemma hos maja, jag var trött och hade sjukt ont i magen annars var det jätte mysigt. Vi dansade sjön och alla var glada i varandras omgivning! En jätte bra kväll men som slutade med att jag va så arg så jag stod och skakade. Jag förstår bara inte hur vissa tänker, o de ska man kalla vänner.

Menmen , lite över ett sprang jag och ida och alla killar till tåget. Vad som hände på tåget var nog kvällens höjdpunkt! haha

pussokram!


Jag & bästa ågren!

hahahha söta grappar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback