I'm sick, but not so sick

Idag sa min hals ifrån. Eller kanske mer mitt förstånd, igår låg jag och hostade oavbrutet när jag och mamma låg och kollade på tv och det var inte bättre imorse när jag vaknade , och hade sovit jätte dåligt hela natten pga det så jag tyckte det var bäst att vara hemma idag. Då jag förhoppningsvis kan ta mig till skolan imorgon.
Men ni ska inte tro att jag legat och latat mig bara för jag varit hemma, nejnej! Här har det lagats mat till mig o papi jag har nu på eftermiddagen städat hela huset och håller nu på och gör energibars! Och det gör jag enbart för jag är så sjukt uttråkad. Tänkte först ställa mig och baka , men då visste jag att det en timme senare ligger i min mage så jag avstod. duktig chey!

Nu ska jag o tända varenda litet ljus vi har så det blir varmt och mysigt i huset!

Det pappa kom hem med idag, och tur va väl det!

Kommentarer
Postat av: Moster Johanna

Du har liksom missat poängen med att vara hemma sjuk från skolan. Man ska sova ömsom i sängen ömsom i soffan, äta allt som inte är godis men så nära man kan komma, eftesom man av någon jävla anledning aldrig har riktigt godis hemma när man behöver och förjänar det som mest, titta på Oprah och grina över hur miserabelt ens eget och alla andras liv är. Sen rycker man upp dig och går till skolan igen. Läs och lär. Puss och kram.

2010-03-25 @ 20:48:11
Postat av: Julia

Som sagt.. man lär sig något nytt varje dag! Nu vet jag detta till nästa gång! Tack så mycket. Love

2010-03-26 @ 07:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback