all the things you do

Igår var ju årets underbaraste dag hittils! Efter bara 5 timmars sömn var det städning som stod på schemat! Men trots lite sömn var jag pigg och på topp ändå! Vi tjejer som sovit kvar hos teppan hjälptes åt att städa undan efter kvällens bravader.
Efter det tog vi oss ner på stan där vi skulle till polisen men självklart var det stängt så vi satte oss på maren och njöt av sällskapet och solen! måste vara säga att jag älskar min lilla importerade kines som jag köpte igår! Alltså michelle Cortez. Finare & snällare människa får man leta efter!

Nu sitter jag på jobbet (Friskis), slutar tre och klockan 4 börjar jag på det andra jobbet (donken). Jag är trött,trött,trött efter att inte varit hemma på tre dagar. Men jag älskar livet & skulle inte byta bort något för en sekund!

Underbar familj, världens bästa vänner, bra skola & två jobb!
jag ska då tamefan inte klaga!

Tack och bock för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback