help me!

Det är mycket i mitt liv just nu som snurrar runt.
Jag ska på möten hit och dit, jobba, skolan (som är helt galen just nu) har precis haft modevisning och jag har tressat som en jude för att allt ska bli klart. Jag mår verkligen inte bra och det blir bara värre när jag förstår att vissa av de viktiga sakerna som ska göras har glömts bort. Dom har ringt från ett annat jobb och jag vet inte alls vad jag vill,känner eller vågar! Man ska tänka att man klarar allt. Men just nu orkar jag inte det, har haft den inställningen nu ett tag och hur har det gått?

Va bara tvungen att få skriva av mig.. nu ska jag gå och plugga (ovanligt)..

Kommentarer
Postat av: Moster Johanna

Men älskade julla! Såhär är livet alltför ofta, och oftare ju äldre du blir! Men sen coolar det ner sig - jag lovar! Glömskan är tydligaste tecknet på stress. Förstår precis. Blir du gladare om jag säger att det ligger en svart skitsnygg väska med ditt namn på på mitt kontor? PUSS!Ps, jag tar bort boten för gyminstr...

2010-05-27 @ 22:04:35
Postat av: Minna

Stumpan, du klarar de här! finns till hands om du vill (: Älskar dig massor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback