Ida på ingång



Vaknade och såg att det regnade, stängde av mobilen som så fint ringde och fortsatte att drömma mig bort medans jag sov så skönt i min säng! Inte tänkte jag gå upp, sätta på mig idrottskläder och ta mig till IP där vi skulle hoppa höjdhopp, springa och ja gud vet vad. Fick ett mess från ida " ska vi åka till skärholmen" och visst känns det lite mer lockande. Tur är väl det att idrottsdagen faktiskt ställdes in så jag behöver inte ha dåligt samvete när jag går där affärerna och väljer allla kläder jag vill ha.

Moppen är såld , lönen har satts in på kontot plus att jag fick mer pengar av pappa! Kattscching!
nu drar jag mot skärholmen. Ska bara föna håret först och göra några engelska läxor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback